Descrierea companiei
SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu peste 90 000 de angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2000 de birouri şi laboratoare în toată lumea.
$ads={1}
Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:
- Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe - Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa - Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client - Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.
Executa si/sau asigura suport pentru activitatile de natura comerciala din cadrul diviziei I&E
Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact.
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate.
Raspunde de mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
Informeaza superiorul direct imediat de aparitia oricaror situatii importante care pot avea impact asupra desfasurarii activitatii sau care depasesc competenta personala de rezolvare.
Identifica cu ajutorul inspectorului/responsabilului de proiect orice ce fel de restrictie care poate impiedica desfasurarea inspectiei conform nominarii clientului; transmite/clarifica restrictiile cu clientul si coordoneaza alinierea nominarii cu conditiile din teren;
Asigura suport pentru organizarea generala a activitatilor, urmarind asigurarea prezentei la locul inspectiei, asigurarea necesarului de echipamente in raport cu obiectivele propuse;
Asigura transferul de informatii intre persoanele relevante din partea clientului, terminalului, companiei de transport, etc si inspectorul desemnat/responsabili de proiect, verifica informatiile pentru consistenta si relavanta, colecteaza toate explicatiile si informatiile necesare pentru planificarea, efectuarea si emiterea documentelor aferente inspectiei
Trimite notele si informatiile necesare privind activitatile in curs de desfasurare/statusul inspectiei catre client dar si catre persoanele responsabile din cadrul companiei (superiorul direct), asigura suport persoanelor desemnate in pregatirea rapoartelor catre client/superiorul direct, daca este cazul;
Asigura intocmirea si transmiterea ofertelor de servicii (technic-financiare) catre clienti: in baza listelor de tarife aplicabile, contractelor in vigoare sau in baza tarifelor stabilite impreuna cu directorul de divizie;
Asigura inregistrarea comenzilor confirmate de catre clienti si deschiderea de dosare pentru fiecare comanda;
Asigura intocmirea si eliberarea corecta a facturilor care se emit de catre divizie si care cuantifica valoarea serviciilor prestate la cererea clientilor;
Asigura analiza situatiei facturilor emise din punct de vedere al incasarii si in acest sens colaboreaza permanent cu serviciul Financiar;
Raspunde de desfasurarea activitatii in conformitate cu cerintele specifice ale grupului, cu respectarea legislatiei in vigoare dar si cu cerintele clientului, exprimate prin nominarea catre SGS;
Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii supervizate in afara limitelor impuse de client/standardele de lucru;
Raspunde de pastrarea confidentialitatiii informatiilor la care are acces;
Se preocupa in permanenta de imbogatirea competentelor proprii;
Ofera raspunsuri precise si fiabile la solicitarile de informatii cerute de persoanele relevante/superiorul direct in ceea ce priveste aria sa de competenta;
Se asigura ca toate rapoartele si documentele sunt pastrate si arhivate in mod corespunzator;
Identifica nevoile de pregatire si participa la cursurile de instruire profesionala;
Titularul postului va depune eforturi pentru imbunatatirea cunostintelor specifice in asa fel incat sa corespunda atat cerintelor specifice ale grupului SGS, dar si celor mai exigente cerinte din industria de profil;
Asigura suport pentru punerea in practica a strategiilor diviziei
Asigura suport, in masura competentelor, pentru promovarea serviciilor diviziei
Asigura suport la dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si promovare
Calificări
Studii superioare (studii tehnice reprezinta un avanta)
Limba engleza
Cunostinte PC.